05_E-learning Rozwojówka pierwszy rok c.d.

Strona główna » 05_E-learning Rozwojówka pierwszy rok c.d.

ROZWÓJ I POTRZEBY NASTOLATKA
A  TREŚCI I PROWADZENIE PROGRAMU

WIEK 15 LAT c.d.

 

TEMATY ZAJĘĆ W PIERWSZYM ROKU

  1. POZNAJEMY SIĘ
  2. CO NAS ŁĄCZY? 
  3. TWORZYMY NASZE ZASADY
  4. ROZMAWIAMY O NASZYCH CELACH I WYZWANIACH
  5. ODKRYWAMY NASZE MOCNE STRONY
  6. ROZMAWIAMY O SWOICH OBAWACH
  7. WSPÓŁPRACUJEMY ZE SOBĄ
  8. JAK POMAGAMY INNYM? 
  9. CZYM JEST KONFLIKT? 
  10. JAK ROZWIĄZUJEMY KONFLIKTY? 
  11. OD CZEGO ZALEŻĄ NASZE UCZUCIA? 
  12. ZA NAMI PIERWSZY ROK

 

PRIORYTETOWE POTRZEBY UCZNIÓW W PIERWSZYM ROKU

  • BEZPIECZEŃSTWO FIZYCZNE I EMOCJONALNE.

Znam innych i wiem o nich adekwatnie dużo; wiem, czego się spodziewać od ludzi; wiem, co po czym nastąpi; mogę liczyć na wsparcie i ochronę.

  • POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI.

Czuję, że nie jestem tu sam; jestem zauważany, oczekiwany i doceniany.

  • AUTONOMIA. 

Mam poczucie, że decyduję o sobie i w wybranych obszarach moja samodzielność nie jest kwestionowana.

  • WPŁYW.

Mój głos będzie co najmniej wysłuchany;  są obszary, w których inni liczą się z moim zdaniem.

 

KOMPETENCJE PROWADZĄCEGO