07_E-learning Rozwojówka drugi rok c.d.

Strona główna » 07_E-learning Rozwojówka drugi rok c.d.

ROZWÓJ I POTRZEBY NASTOLATKA
A  TREŚCI I PROWADZENIE PROGRAMU

WIEK 16 LAT c. d.

TEMATY ZAJĘĆ – 2 ROK

 

  1. JAK DOBRZE SIĘ KOMUNIKOWAĆ? – CZ.1
  2. JAK DOBRZE SIĘ KOMUNIKOWAĆ? – CZ. 2
  3. CZYM JEST ZŁOŚĆ? 
  4. JAK SOBIE RADZIĆ ZE ZŁOŚCIĄ? 
  5. CO NAM I INNYM ROBI HEJT? 
  6. CO ROBIĆ, KIEDY KOMUŚ DZIEJE SIĘ KRZYWDA? 
  7. MY WOBEC ZMIAN KLIMATU, PRZYSZŁOŚCI ZIEMI I LUDZI
  8. ROZMAWIAMY O NASZYCH POTRZEBACH
  9. CO NAM POMAGA MYŚLEĆ KRYTYCZNIE? 
  10. JAK WERYFIKOWAĆ INFORMACJE? 
  11. JAK POMAGAĆ W TRUDNYCH SYTUACJACH? – CZ. 1 i 2
  12. JA W INTERNECIE – ODBIORCA CZY TWÓRCA? 

 

PRIORYTETOWE POTRZEBY UCZNIÓW

 

  • POTRZEBA AUTONOMII

Mam poczucie, że moja samodzielność i niezależność wzrasta, a to pozwala mi dostrzec innych.

  • POTRZEBA EMPATII.

Zauważam innych i chcę ich zrozumieć.

  • POTRZEBA AKCEPTACJI I UZNANIA…

…dla mojego krytycyzmu i odmienności od zastanego świata. I mojej niezgody na to, jakim ten świat uczynili poprzednicy.

  • POTRZEBA BLISKOŚCI I WSPÓLNOTY,

która choć trochę pozwoli mi poradzić sobie z lekiem przed odrzuceniem przez rówieśników i da uczuciowe spełnienie.

  • POTRZEBA SZLACHETNOŚCI,

która pozwoli przyczynić się do dobra innych.

 

KOMPETENCJE PROWADZĄCEGO